2016. február 5.

Egy kis klasszikus - picit másképp ...

Ha tetszik, falra is akaszthatod szépen elrendezve a 6 elemet, de egyenként felragasztva egy doboz tetején is jól mutatnak, mint 3D-be kiemelkedő dekorációs elemek.
Az elkészítésükhöz egy egyszerű szettet használtam, ami 6 db hullámos szélű kartonlapból áll és szintén 6 db 3 mm vastag lapocskából (chipboard), ami a hagyományos dekupázstechnikával díszíthető.







A fehér színű alapot médiatintával megszíneztem, majd antikréz kontúrozóval mintát rajzoltam rá. Ennek a teljes száradása után kevés menta színű festéket maszatoltam rá, majd umbra antikoló pasztát.

A 3 mm vastag lapocskákat klasszikus dekupázzsal díszítettem és ezt a szalvétát használtam hozzá. Aalapra kétoldalas ragasztószalaggal kell rögzíteni.

A dekupázsolt szalvétát érdemes lelakkozni, mert akkor kezdenek el élni a színek.




Ezt a szettet használtam:
Ára: 559,- Ft


 






0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger